» Ho ho ho Let's go go go

Fy farao vad jag är bajstrött på skolan just nu! Puckolärare som inte kan planera alls! ;<
All min lediga tid går åt till att plugga och ändå hinner jag inte. Vill så mycket annat men nejdå, så kan det minsann inte vara :(
Tjuter typ av stress och vill ha lov nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Blä på allt, vill att de tre kommande proven och inlämningen (allt detta på 2 dagar?!?!) ska vara över men måste kämpa på ändå, bara fyra ynka dagar kvar till jullov!
Gissa vad jag har gjort ikväll då, jo pluggat från typ sex till nu. Vad har jag åstadkommit? En insändare om djurplågeri till svenskan, en rimmjulsaga till svenskan, en halv matteinlämning och en fjärdedels labbrapport :/ Vad har jag kvar? SPANSKAPROV, NATURPROV, ENGELSKAPROV, MATTEINLÄMNING, LABBRAPPORT! Kul, great, verkligen! Varför har inte veckan fler dagar för.........
I morrn äre sista ansvarsdagen också, jag behöver vara med mina vänner och hästar och ickestallvänner! Men sånt får jag väl ta under lovet antar jag.

Måste dock vara lite glad och säga ett stort Grattis till Ida som fyller 16 idag! GRATTIS! :D

Hade!

Kram Amanda

Detta skulle inte bli nåt deppinlägg egentligen, men förlåt då antar jag ^^, eftersom det blev det i alla fall!


random bild på en paprika som hade en bebispaprika i sig, lite coolt sådär!


» idaa

tack amanda! återigen :)

2010-12-18 // 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback