» Cleaning up my life

Idag känns allt lite bättre. Inser att det jag faktiskt gjorde igår gjorde skillnad, att matten inte måste göras innan lovet, att E blir min räddande ängel, och att jag nog har ganska bra koll på proven (tror jag). Mycket skönt mycket skönt :)
Hade ju då ansvarsdag i stallet idag igen då så nu är jag av med dem! Nästa år ska  jag göra mig av med dem tidigare... Hade väldigt kul i alla fall och det kändes roligt att komma dit vid åtta när jag visste att jag var uppskattad, så tack för det! :)
Grejade allt vanligt, fikade massor med ridlekis (sååå söta när de fick sina diplom och märken, sjukt stolta!!!)  :D:D och fikade äppelpajka som J gjort, mums! :)
Har dessutom fått min förkärlek till Pirates of the Carribean lite mer bekräftad efter idag hihihi..... ;)

I kväll ska jag nog försöka pyssla ihop lite fina julkort, julstäda min garderob, julpynta lite i rummet och julstäda hos marsvinen tror jag :) Måste få igång julkänslan nu! ^^
Men först och bäst ska vi klä årets julgran, wiiieeee! :D

Hade!

Kram Amanda

  

Btw, tagga cirkusen i morrn! ;)


» Mary

hahaha, bästa mandelfisken!! dock ser den som sagt ut som bajsssss när den är värmd haha :D

2010-12-20 // 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback