» B-I-N-G-O, and Bingo was his name oh!

Känner mig busig som en lite mus nu när jag är vaken även fast klockan visar 00.00 hihi ^^ Ännu busigare är att jag faktiskt sitter och bloggar, istället för att typ åtminstone försöka sova, men så kan det bli lite ibland ;)

Idag har varit en braig dag. Blev av med Naturprovet som jag inte har en aning om hur det gick och samma sak med labrapporten. Men det fick bli lite bära eller brista och jag gjorde så gott jag kunde och det får ta mig fan räcka ibland! Försöker sänka kraven på mig själv  (för det är bara de det beror på) , det gör jag verkligen, men det är inte så himla enkelt kan jag lova...
I morrn (eller idag^^) blire i alla fall jullov och det är så fucking awsome så det inte är sant! :D Ska bara njuta i tre veckor och ha det underbart, det har vi/jag förtjänat enligt mig :)

Börjar få lite mer julkänslor nu i alla fall. Har julbakat hela kvällen och julstädat marsvinens bur, så i morrn ska jag bara slå in alla juleklappar och inhandla ett par strumpbyxor så är nog allt klart till julafton :D ♥

Nae, nu är jag så trött att det snurra framför ögonen typ, orkar nog inte fortsätta bädda rent i sängen som jag började med förut, får sova utan lakan helt enkelt!

Hade och godnatt!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback