» Ain't I a good girl?

Måste säga att jag känner mig äckligt duktig som sitter här framför datorn nu. Är liksom inte hemma, utan sitter i skolans bibliotek och har tänkt stanna här och plugga fram till typ kvart i fyra. Detta innebär att jag stannar kvar i skolan frivilligt utanför skoltid i en timme och trettiofem minuter... Varför? För att jag ska klippa mig vid kvart över fyra, och tiden räcker inte för att hinna vara i stallet innan och jag vill ite vandra omkring på stan ensam så länge och se ut som en mupp.
Därför stannar jag i stället här och gör nåt vettigt av tiden, ju mer jag får gjort här desto mindre behöver jag göra ikväll ju, och det är ju inte fel! :)

Ska som sagt åka och klippa mig sen då, blir väl lika lite som vanligt ;) Efter det USmöte och ev lite julpyntning på boxarna. Började lite smått med Zätas igår men hann inte så mycket eftersom jag höll koll på lilla Hamlet som hade ont i magen samtidigt :/ Tycker så synd om honom. Men han var pigg när jag longerade han i alla fall och det är ju ett bra tecken. Lätt att resa upp var han också och agen bubblade för fullt så det var nog inte så jättefarligt. Får väl se hur han mår sen när jag kommer dit.

Nahe, nu ska jag ta tag i skolan!

Hade!

Kram Amanda


Känner mig som en riktig plugghäst, hahahahaha ;)



sv: hmm.. ja jo.. men Johnny är kvar och han är mums! :D



Förresten, vilken dag slutar ni skolan? och vilken tid? :)



Kraaaaaaaaam! <3

2010-12-15 // 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback