» Solved the problems like I'd never done anything else

Sho bre!

När skrev jag senast, i lördags va? Tror det i alla fall. Så kan det bli...

Idag är det tre saker som gör mig glad:
•Skolan flyter på väldigt enkelt och utan strul
•Jag har typ bestämt mig för att jag ska göra om lite här på bloggen
•Jag och mamma ska åka och vattenjympa snart

Sen äre två saker som gör mig megaglad också:
♥Lämnade in min kavaj hos en skräddare idag för redigering till mindre, vilket innebär att jag slipper se ut som ett hus under höstens tävlingstermin. Jag menar, kavaj är ju inte kul redan från början ;)
♥Bussen till Göteborg horse show är BOKAD! Wiiihuuu :D

Jag, H och Karin fixade den förut så nu fattas bara nitton biljetter och x antal tusen kronor så är vi iväg sen! Men biljetterna skulle Karin och H fixa idag och pengarna rullar ju redan in så smått så det är ju så gott som kirrat det med. Sååå Bra! ^^

Hade!

Kram Amanda



Ao, passformen var ju inte direkt den bästa...Som ett lakan typ ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback