» I'm hoping everything can go back to normal

I kväll har jag fått besök av J som sitter bredvid och inte läser vad jag skriver, för det får hon inte förrns jag är klar, men det tror jag hon struntar i just nu ;)
Har i alla fall precis kommit hem från Ica där vi köpte Marabou polka och chilinötter, namnam. Ska nog se Avatar sen och spela lite gitarr tror jag. Blev så jäkla sugen på att ta upp det här med gitarren igen på hikingen när typ alla killarna spelade så sjukt bra. Mysigt vare.

Stallet var bra i dag. Fixade mycket med fikat som säljer gööörbra vilket är himla najs :) Var även duktig och ledde på ridlekis. Den här veckan har jag lett typ tre gånger tror jag, det är nog ungefär vad jag gjorde på hela förra terminen, oops! :O Men nu är jag duktig i alla fall.
H hade fixat ett awsome lördagsfika som jag, J och Maria åt mycket av när vi läste roliga dikter i Penny, men det vare lätt värt!

Var även glad för hestarnas skull som fick gå mycket i hagen idag, känns så bra när de får vara ute i solen :)



Två små för två år sen, tänk va tiden går fort! ;)

Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback