» Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight

Hmm, har visst inte varit här på ca fem dagar, men sista dagarna på lovet har varit späckade! Massor av häst och vänner och det har varit sååå bra! :D

I morrn börjar ju skolan igen då, eller rättare sagt gymnasiet. Vet inte vad jag tycker om det egentligen, känns ju sugigt att sommarlovet är slut men samtidigt är det skönt att få igång alla rutiner igen :) Och lite spännande är det ju också faktiskt ;P

H's firande blidde great. Färdigfryst pizza var gott och hemmagjord glass ännu godare, åt alltså en hel del. Sen har jag blivit master på ett nytt spel också; Pratmakarna. Lite oväntat men tre vinster av tre möjliga suger ju inte direkt ;)

Efter mat, spel och obligatoriskt skitsnack somnade vi till slut vid typ 04, inte så bra egentligen men ändå. Dagen efter det stallet och hoppträning med finaste som gick sjukt bra :D
Se var det bråttom hem för jag skulle ju till T och svulla tacos och godis, vilket vi gjorde ;) Såg sagan om de två tornen för första gången i mitt liv, lite tard kanske?!, Men den var okej. Bestämde mig för att jag ska skaffa en såndär dvärg som Gimli är och ha i ett koppel, han va ju så söt ;)



Idag har jag varit i stallet och gjort ingenting förutom att palla äpplen i äppelhagen, fikat och mysborstat. Det är livet! :)
Fick även en intressant upplysning idag från en oväntad person. Ta åt sig eller inte? NOT säger jag, men vi får väl se hur things turns out... Komplikationer kan uppstå.

Nu ska jag gå och baka en äppelpaj, namnamnam! ^^

Hade!

Kram Amanda

You know your moodswings gives me whiplashes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback