» You spin my head

Idag är jag tidigt ute, klockan är bara tolv och redan hinns det med en sittning framför datorn. Tror aldrig det har hänt förut, klockan är ju vanigtvis typ åtta-nio annars innan jag har tid över så lite skills äre allt! ¨)
Hade kanonkul igår med T, käkade misslyckad-askryddad-tacos, såg på film och mumsade på hennes specialkaka, mycket gott! :D Sen var vi uppe och såg på extramaterial och pratade till typ halv tre, vilket gör sig påminnt redan, men lätt värt det!

Dagen idag kan väl räknas ut ganska snabbt: stall. Men innan dess ska jag pyssla lite med marsvinen och sen äta lunch, gjorde pannkakor igår och det blev en del över. Kanske beror på att jag gjorde en dubbel sats ^^
Men mina pannkakstalanger har faktiskt utvecklats, från att inte kunna vända en knappt för rätt länge sen till att få perfekta runda och vändbara nu, getting better! xD

Har egentligen inget kul att berätta, men men ... :>




Diggar hur skärpan ligger helt fel på den här
bilden, just därför fick den va med på ett litet hörn ^^

Hade!

Kram Amanda


snygging bild där ;D

<3

2010-04-09 // 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback