» Where the freaks all come around

Nu har vi invigit våren. Pappa fick något slags ryck förut och bestämde att vi skulle grilla till middagen! Så det gjorde vi. Är typ fortfarande lite trött på grillat sen i sommras men jag kan ju inte förneka att det var gott ¨)

Firandet av J gick bra igår. Bara för att vi är så elaka kompisar lät vi henne göra massa weirdo saker, typ gå omkring som påskkärring, en självklarhet på skärtorsdagen, och smaka på lite skumma saker inför tårtgarneringen. Vi tyckte att det var lite konstigt att hon inte ville ha senap och bakpulver på tårtan, det är ju fullt normalt ju ?! ^^
Men normal är nog inte min kära lilla hest tror jag. Hur många i hans ställe skulle vara typ döcoola på vägen från stallet ut i skogen, bara för att sedan på vägen hem få ett psykbryt och pipandes försöka dra hem? Bara undrar liksom ;) Men kul äre ju!

Min kropp har en härlig rutin. Så fort det blir lov ställer den in sig på att bli sjuk och påsklovet är inget undantag. Har fått en härlig förkylning med halsont och hela kittet, frågan är bara vem av mina föredetta sjuklingar till kompisar som har smittats, T eller J? x)

Imorrn ska jag leta efter påskägg, det är ju bara påsk en gång om året!

Hade!

Kram Amanda 


GLAD PÅSK! :D



Hah! Kanske det är jag som har smittat dig i alla fall ;), men jag är fortfarande förkyld, och folk kan knappt höra vad jag säger -.- Min morbror gillade tydligen att reta mig igår haha.

Kram! :D<3

2010-04-03 // 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback