» Always gonna want to make it move

Två alldeles egna timmar bara för sig själv behövs ibland, idag var ett sånt tillfälle. Kände mig låg så drog och tränade aerobics styrka, även om det redan var inplanerat. Mycket skönt! Gillar faktiskt att träna ensam, då kan jag fokusera helt på mig själv och ingen annan, och det är inte helt fel ibland x>

Finns mycket att vara låg på just nu. Skolan är väl som vanligt största orsaken, sen finns ju alla jäkla nationella, fast de ingår ju i och för sig i skolan... Efter det har vi ju stallet, inte hästarna förstås, men det cirkulerar så fruktansvärt mycket skit att jag tror jag spyr. Och för en gångs skull känner jag faktiskt empati för en av de små faddrarna och ställer mig på hennes sida, hon lär behöva det.
Kanske inte var så mycket egentligen, kanske bara överdriver. Men så kan det va antar jag¨) 

Tur att trasterna börjat arta sig nu igen när vi kan köra rutan igen. Sjukt kul när typ Carlsson och Duuki från fotbollsklassen är med, speciellt när de tänker äga oss men tar ut sig själva ^^

Är dock extra happy över en sak, har pratat lite mer med Mr. X nyligen :),och det var faktiskt han som hälsade först och började prata!, att vi sen pratade om något så ointressant som nationella och gymnasium spelar inte mig någon roll. Enligt E log han när jag sa att jag sökt till Haga, men det har jag inga bevis på ;)
Trodde knappt att han visste mitt namn men uppenbarligen gör han det eftersom han använde det.
Känns så konstigt när folk använder mitt namn, vet inte varför, men är typ inte van vid att andra än mina närmaste, eller folk överhuvudtaget, gör det. Men i och för sig är det ju bara bra om han vet om det... ``)
Kul var det i alla fall, känns lite lättare när han vet att jag finns... ¨)


Hade!

Kram Amanda

´Och så skit fram höften`   - Johan R , alias friskisbögen, alias snyggjohan.
Tror inte ens att han tänkte på't själv, ^^


haha, var de inte han som hade afro när jag var med? :D han är ju döskön! ^^

2010-04-29 // 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback