» The remedy is the experience

Jag är glad just nu för att:

* Jag powerwalkade hem från stallet på 19 minuter igår när det vanligtvis tar 30, tack Rix Fm ¨)
* Jag fick kämpa som ett as med Frejaponny igår och fick igenom det helt okej tillslut

* Mamma och pappa gjorde god italiensk mat till middagen ikväll
* Ska göra en ananaspaj till efterrätt ikväll, mums!
* Fick mitt bankkort idag, vart glatt överraskad att en tiger fanns på kortet. :)


Sist men inte minst:
* Jag har världens sötaste foderhäst som alltid får mig på bra humör! Hur gulligt är det inte att tävla mot Pari om tätplatsen och bara därför dra i galopp över de gräsiga kullarna? Kunde inte göra annat än skratta xD


Var en stund med bästa J i kväll också, en sån sak kan få allt att lätta alldeles lagom länge för att jag ska må bra...  ^^


Hade!

Kram Amanda

The way you make me feel...


härligt att du känner dej bättre tycker jag :)<3

oså grattis till kortet :D häftigt med en tiger, funderar på att sätta dit en bild fr datan ^^ ha det bra :)<3

2010-04-10 // 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback