» The clock is ticking and my fears is burning

Kan man vakna upp till något värre en ett snökaos i april?! Nope, det går inte. Trodde seriöst att det inte var sant när jag upptäckte de förargliga snäflingorna som föll och har fallit i några dagar... Tror jag spyr .
Men men, har annat att tänka på nu med nationella och sån skit, pluggar som ett as. Veckan har typ varit proppad av'et: Engelska och matte x2. Men antar att det är lika bra, då har jag ju bara NO:n och spanskan kvar, hur jag nu ska klare den... Never att jag kommer bevisa mitt MVG på detta prov. Men den dagen den sorgen. Försöker bara orka fram till sommaren, Slutspurt!
Idag är jag glad för att det är mammas födelsedag! Ska käka födelsedagsmiddag nu med grillad kyckling, potatisgratäng och bröd. Som pricken över i blire cheesecake med bär till efterrätt ^^
Var på invigningen av nya HC förut också, men det kan jag ta i morrn eller senare nån dag, trodde jag skulle bli nervsjuk...
See full size image




Grattis bästa mamma, 46!  <3 ¨)


Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback