» Tamara goes illegal

Min dag idag har varit bra faktiskt, äre någon nyhet att min foderhäst är bäst i världen? Tror inte det... ¨)
Testade att lasta honom idag inför SRS på söndag bara för att se hur han reagerade på att vara ensam i transporten, resultatet kunde inte blivit bättre! Stannade en gång pga nerver men gick sen bara rätt in, så underbart skönt ^^
Hoppade sen ensam för Cissi och det gick likadant, men utan stopp ;) Han tyckte dock att det var lite väl kul ibland men jag klandrar honom inte, det var första gången vi hoppade ute så lite får man bjuda på :) Diggade Cissi min när Zäta inte ens såg hennes "läskiga" saker som vi la ut. Inte många skulle rädda mig när hindret ligger på 105 och vi kommer i botten <3


Knatadse sen med J och Tamara ut i skogen och fotoshootade lite. Hade galet kul med kompisen och den ponny och många fina bilder blev det, skönaste videon också... Shit va vi garva! ^^
Är lite galen i att gå just nu, gör mig glad och det är ett stort plus, dessutom kan man göra saker samtidigt, lite svårt att göra det när man springer liksom. Men så fort min lovförkylning försvinner ska jag springa som tusan, looking forward to it :D  Tror bestämt att det är dags att inhandla mina nya springskor nu!

I morrn blire att åka till Stockholm och riksdagen med klassen, suck. Har ärligt talat ångest för att gå tillbaka till skolan, jag orkar inte vara där mer nu, vill ha sommar! Ska därför försöka slänga in en nedräknare till sommarlovet, om jag inte är för oteknisk, och så kan fallet vara xD

Hade!

Kram Amanda


Tamaran :P

2010-04-12 // 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback