» Someone who help you move the obstacles

Det är lätt att glömma att han bara är sju år gammal när han utan problem bara får en dag att flyta helt perfekt. Ett hjärta av guld säger jag bara. Ett pet i första klassen idag gör mig inget alls, han gick kanon och det var ingens fel att bommen föll. Andra rundan var lite spec men efter lite failiga hopp avslutade vi bra men dock med två stopp. Men who cares, min häst är bäst av alla <3

Men seriöst, dagen idag var askul. Gillade SRS anläggning strakt och hade jättekul med folket som var med, Tack alla för all hjälp för den delen, speciellt Mary. Känns bara så trist att typ inte kunna återgäldat på nåt sätt, men får koma på nåt bra så småningom ¨)
Någon dag när jag har tid ska jag sätta mig i typ tre timmar och gallra alla bilder som pappa fotade idag under hans mästerfotografryck. Men det är kul att äntligen få lite bilder på pricken och mig, har inte haft så många innan.

Gud, är så nöjd med dagen, vet inte vad mer jag kan säga ^^

Hade!

Kram Amanda



» Mary

Ni återgäldar gott genom lördagsfika& hjälp när jag jobbar :) När jag inte själv kan tävla/ träna så är det bara roligt att hjälpa er vet du :>

2010-04-20 // 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback