» Little miss sunshine's smile

Hur kul äre att vakna vid sju och må så illa att man på allvar tror att man ska spy? Inte kul. När man dessutom ska till SRS och dressyra känns det inte bättre direkt. Men det löste sig det också och även den här dagen gjorde min lilla sjuåring mig stolt ¨) 56, typ 55 % eller något känns jättebra, hamna sen åtta av typ tjugotvå starter och sex placerade, så är skitnöjd! synd bara att han blev så seg på SRS minibana när han hade suget på framridningen, men är som sagt asanöjd med honom. Han är bara så okomlicerad ...
I kväll firas även mammas 46 årsdag som egentligen var i torsdags. Lite presenter blire och en chokladtårta som jag bakade förut, mycket fin med physalisar och sånt, ")

Jag vet i alla fall en tjej som kommer att somna glad ikväll, men tidigt får det bli, för i morrn blir det avfärd vid sju till Åtvid med H, så opeppande, men jag vet ju att det kommer bli kul när vi kommer dit. Får ta en powernap i bilen dit ^^ 

Hade!

Kram Amanda


En bild på knubb-Chilli för hon va mys ikväll,


Och en gammal på skrutt-Zäta för han är bäst =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback