» If you fall from me

Jag håller på att gå sönder inuti. Halva mitt liv har bytts ut och förändrats fullständigt inom loppet av två veckor. Jag vet att det egentligen inte är mer än rätt att saker och ting ter sig som det gör nu, men betyder det att jag måste gilla det? Hoppas inte det... För det kan jag helt enkelt inte, det går inte.

Att plötsligt behöva dela mitt största med två andra efter att ha haft det för mig själv i månader och trivts så galet bra med det är ärligt talat läskigt. En av dem tror jag att jag kommer kunna dras med, "den lilla", hon verkar vara vettig och seriöst intresserad vilket är ett stort plus till skillnad från "den stora".
Har fått höra - men om hon är oseriös och inte bryr sig är hon väl inget problem? Och visst, men det är inte det som är grejen, hon får gärna sitta och spela kort eller vad hon vill för min del, det är inte det som stör mig, det är falskheten. Och jag tror faktiskt inte att folk fattar hur asjobbigt jag tyckeratt det här är.
Att gå och snacka skit från första början, och sedan nu när allt börjat om när hon dessutom fått en andra chans känns så jävla kass att få höra, det sätter sig så sjukt djupt att jag aldrig mer kommer kunna ta henne på allvar.
Nu passar det minnsan att vara trevlig och prata och skratta, men gör det du, jag kan vara lika falsk tillbaka och bara spela med...


Adam Lambert passar mer än bra just nu, sätter verkligen ord på känslorna;

Hey, slow it down
What do you want from me
What do you want from me
Yeah, I’m afraid
What do you want from me
What do you from me

There might have been a time
I would give myself away
(Ooh) Once upon a time
I didn’t give a damn
But now here we are
So what do you want from me
What do you want from me

Just don’t give up
I’m workin’ it out
Please don’t give in
I won’t let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, what do you want from me
What do you want from me

Yeah, it’s plain to see
that baby you’re beautiful
And it’s nothing wrong with you
It’s me – I’m a freak
but thanks for lovin’ me
Cause you’re doing it perfectly

There might have been a time
When I would let you step away

I wouldn’t even try but I think
you could save my life

Just don’t give up
I’m workin’ it out
Please don’t give in
I won’t let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, what do you want from me
What do you want from me

Just don’t give up on me
I won’t let you down
No, I won’t let you down

So
Just don’t give up
I’m workin’ it out
Please don’t give in
I won’t let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, what do you want from me

Just don’t give up
I’m workin’ it out
Please don’t give in
I won’t let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
(whataya want from me)
Whataya want from me
whataya want from me



Hope you forgive me



» Anna

Alltså Amanda, jag har verkligen inte snackat skit om dig. Jag skulle aldrig göra det!

2010-05-09 // 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback