» Svinflunsesprutan

Har ju glömt att säg att klassen tog den fruktade (förstår ej varför) svininfluensesprutan i Tisdags.    
Typ halva klassen trodde att de skulle dö som biverkning och den andra halvan var ganska lugn, en del tog den inte ens av olika skäl ")
Ska erkänna att jag var lite nervös själv men enbart för att jag inte gillar sprutor, som alla andra :P

Men ingen dog och ingen flippade ur :)

Själv mådde jag skit dagen efter, så pass att ja nästan tjöt på morronen "/
Men hemma kunde jag ju inte stanna eftersom vi hade Sp-prov och det vill man INTE missa.
Så drogad med tabletter gick jag till skolan och tog mig igenom dagen, som i övrigt var nice och slapp med film två lektioner och bild. :)

Lyckades till och med få 92 % och MVG på provet, vilket kändes ganska sjysst! :D

Hade,

Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback