» Study

Hi there!

I just wanted to tell you guys that right now I'm planning to be a good girl and study as a real neard for these last weeks in school.

Nae men seriöst, tänkte faktiskt försöka ge gärnet de sista fyra veckorna och på så sätt kanske höja mig till MVG i några fler ämnen, har kanske ett på gång :P
Sitter faktiskt med böckerna uppslagna på skrivbordet framför mig på skrivbordet nu, suck!
Är typ skoltrött men det är ju som sagt bara fyra veckor kvar, ge mig styrka :)

Wish me good luck !

Amanda :P


Kom igen nu tjejen du fixar de här sista veckorna! Vi hjälper dig,puss

2009-11-22 // 20:35:23

sv;

hejhej!

japp jag mår bättre, fortfarande "ont" i magen, men kommer absolut imorgon ;)

hihi nae fick inte skäll ^^

2009-11-23 // 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback