» undersökning från EU

Blev en av de 25 utvalda på min skola som fick delta i en undersökning från EU och ett universitet i Salamanca, Spanien.
Undersökningen görs i flera länder för att ta reda på hur mycket spanska elever i olika årskurser egentligen kan och kommer att göras klart i vår(!).

Det hela gick ut på att vi fick ett formulär med med 20 frågor och påståenden som det fattades ord och svar i.
Vi skulle ju då självklart sätta in rätt alternativ i luckorna, of course ;)

Hela skiten var asasvår och jag tror att jag inte gjorde bra i från mig alls, men vad ska man göra när testet ligger på universitetsnivå och spanska läraren (!) tyckte att det var ett svårt test med ord och framför allt tempus vi inte har lärt oss ? :P

Tur i alla fall att alla jag pratade med efter testet tyckte som jag och att detta inte inräknas i våra betyg.
Men vi kunde i alla fall få veta resultatet om vi ville, vilket jag vill för då har jag nåt att skratta åt hela julen ! :D

Hade bäst!

Amanda



Om du vill se din kropp i morgon, 
se på dina tankar idag.
Om du vill se dina tankar om i morgon,
se på din kropp idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback