» Praon

Jag och H har ju haft det så bäst på praoveckan på Norf!
Har typ packat nittio hösilagepåsar om dagen, borstat hästarna, sopat, smörjt, tvättat vattenkoppar och krubbor, ridit mm. :)

Jag och H hade varsin häst som vi fick rida under praon, jag hade Sputnik och H Blessan.
Sputnik hade varit halt en tid och Blessan stått så de skulle båda två sättas igång.
Blessan var ju för söt, hade ingen kondis så hon blev ju dyngsvett, men H red henne bra!
Sputnik var mysig, ganska stel eftersom han också stått ett tag men han var väldigt trevlig att rida, han gjorde det du bad om ifall du gjorde rätt. :P

Sötaste katterna hade de också, Salsa och en till.
Salsa kom till mig varje eftermiddag när jag borstade Sputnik, och satt/låg i mitt knä och myste.
När jag reste mig upp klängde hon sig fast och burrade in sig i bröstkorgen och jackan och gnodde sig och slickade mig på hakan, superkelig och jättesöt!
Hade gärna tagit med mig henne hem ;)

I övrigt har den här veckan varit asstressig och jag har flängt mellan Norf, stan, stallet, gymnasieöppethus, hemma, och jag vet inte vad.
Har inte hunnit träna nåt men ska ut och springa i morrn bitti i alla fall, skönt!

Hade!

// Amanda






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback