» Lölölölördag!

Var på gymnasiemässan idag dårå.
Himla massa skolor och info om linjer hit och meritpoäng dit, blev nästan snurrig. Men har ändå fått en klarare bild om vad jag vill gå och sådär, känns bra.
Sen blir det väl till att gå på öppet hus på de olika aktuella skolorna och sen får vi se vad det blir för någon :)

Va med T efter mässan också.
Gick en stund på staden och fixa present till våra pappor, ska ej avslöja vad :P
Och sen greja hemma med bloggen (ny design) och va ute och fotade lite.

Haha, så himla nöjd att Rabih åkte ut igår!
Fattar inte vad svenska folket tänkte med när de tyckte att Mariette var en av de sämsta, Rabih hade de ju dock ganska rätt om :P
Tyckte dock synd om Eddi-stackarn som stog där och grät för Rabihs skull, Naw :/

Snart ska jag äta middag med familjen tror jag och sen typ för-fira fars dag lite och efter det pyssla med mina guineapigs :P

See you! 

Amanda  

 



Gullig blogg ;)

kul att du skaffat!

<3

2009-11-10 // 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback