» Friday night fever :)

Hola!

Måste börja med att säga att T och jag ägde på jouren idag, stod i cafeterian hela dagen och när dagskassan räknades innan vi stängde så var den inte dålig i alla fall! :P
Lite tråkigt var det ju när T var iväg till tandläkaren men det ordnade sig ändå :)

Red vännen min Noak på kvällen sen och han var jätteduktig.
Det var länge sen nu så det var kul!

Vi övade på att samla, korta och länga i de olika gångarterna och han blev jättetrevlig på slutet och gjorde allt jag bad honom om, min älskling :)

Har inte glömt andra vännen min Zäta helller, så himla värd vinterlov efter alla  presterade tävlingar och allt!

Årets Resultat kommer senare :P (även med andra hästar) .

Nu ska jag se vem som åker ut i Idol ikväll och sen sova inför gymnasiemässa i morrn,

Snark snark

Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback