» Fredagsmys

Tjaba!

Kom hem från stallet för ett tag sedan, har typ ätit, duschat, städat hos marsvinen och sett på Idol.
Ska snart ta upp dem och låta dem springa av sig i mitt rum riktigt länge i kväll :)

Red Pepsi i kväll, vi hoppade serie och hon var jättefin faktiskt, även fast jag inte har ridit henne på länge, hon är jättemysig! :)

Vi hade då Ma-provet idag.
Det var typ värsta svårt och det var en uppgift som ingen i klassen visste hur man skulle lösa på rätt sätt, men jag drog till med en uträkning som jag tyckte verkade bra så vi får se hur det gick ;) träddiagrammet kändes dock helt okej, tack pappa för hjälpen!

I morrn blir det stallet, träna och sen slappkväll med E, J och H :)

Ska fixa fredagsmys nu och sen gå till marsvinen :P

Hörs!

Amanda


Nu är det fredagsmys
om det så är det sista jag gör,
Nu är det fredagsmys
hoppas inte föräldrarna stör,
Nu är det slut på veckan
det är dags för fredagsmys!    =)


min pluttishäst är bääst :D <33

2009-11-13 // 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback