» looking forward to school ?!

Det här kommer ju att låta helt stört, men jag ser fram emot att gå till skolan i morrn!
Har ju varit hemma i 2 dagar och det räcker när man är alldeles ensam.
Igår gjorde jag inte ett skit förrns vid typ två elr nåt, då julstädades rummet och efter det marsvinssäkrades det:)
Sen kom T och fika, spela spel mm, skönt att träffa lite folk liksom.

 

Efter det middag och sen på planeringsmöte med teamet hos coachen.


Tror att vi var där i typ 2 timmar och 45 minuter, men bra blev det :D


Idag har jag varit duktigare.
Jag har städat brors rum, pluggat i typ 2 timmmar, grejat med knyttena, varit hos mina pojkar på kvällen och JULPYNTAT :D
Känner mig faktiskt riktigt duktig, för jag julpyntade nämligen HELA huset (tom badrummen XD) alldeles själv! Inte så pjåkit va ?:P
Blev faktiskt riktigt bra också så jag är helnöjd. 

Ska snart käka kvällsmat, packa inför i morrn och sedan se på Glee med marsvinen.

Kram,

Am






sv:

namen är det där en bild på mig? :o haha

nej då jag kommer inte vara sjuk, men du får nog stå ut med att jag snorar en hel del ;)<3

ja det måste vi ju göra absolut! :D<3

2009-12-10 // 21:10:20

sv;

haha jag vet, duvet jag gör alla de där sakerna vetu ;) förlitar mig på alice ;) haha :D<3

2009-12-10 // 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback