» Bilder från förra veckan

Först och främst - trevlig valborg på er! :)
 
Under ett av de där "mellanmjölkspassen" vi red förra veckan var Sara på plats med sin kamera och var gullig nog att knäppa hur många bilder som helst på mig och Nisse. Jätteroligt att få så många bilder! :)
 
Efter att ha tittat igenom allihop kan jag konstatera två saker - dels att jag har ganska rätt i min analys jag gjorde av oss som ekipage, och dels att det faktiskt inte ser så pjåkigt ut ändå. Trots att känslan inte var helt hundra ser det ändå bättre ut än jag trodde, vilket Sara också sa till mig när hon fick lyssna på mitt klagande stackarn. Tack för att du var så snäll och stod ut med mig hihi.
 
Här har vi alltså anledningen till att det är så fruktansvärt nyttigt att se sig själv rida på både bilder och film, för att få veta hur det egentligen ser ut! Nedan är tre favoriter som jag plockat ut, men om jag känner mig själv rätt kommer det upp ännu fler inom kort. Looove till sista bilden. För visst är han rätt fin ändå, Lilla grå?  ♥
 
 
 
 


» Lena

Här kommer en kommentar från ett av dina trogna blogg-fans :) Det ser kanon ut!!! Kul när fotografen lyckas att pricka in höjdpunkterna. Amanda ni GÖR framsteg. Det är ganska lätt för mig att se dom eftersom jag inte ser er varje dag utan det går 3-4 veckor mellan gångerna. Kämpa på det kommer att bli riktig bra. Om du nu bokar din "allahjärtansdagspresent" så kommer du få hjälp med att hitta dom nästkommande viktiga knapparna som du nu ska börja trycka på för att gå vidare :)

2014-05-01 // 10:57:35
» Sara

Kan inget annat säga än att jag är en stolt fotograf som fick fota ett så snyggt ekipage ;)

Svar: Hihi va gullig du är, och tack igen! :)
Amanda Kennmark

2014-05-04 // 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback