» Fredagsfys och lördagsmys

Dagen igår, herregud säger jag bara! Hur vimsig får man bli? Började dagen med att komma 45 minuter sent till skolan och redan där kände jag att det skulle fortsätta i samma stil hela dagen. Kontrollfreaket Amanda klarar inte av att börja dagen på fel sätt haha! Så jag babblade mig igenom seminariet så pass illa att både jag och resten av storgruppen till slut inte kunde hålla oss för skratt, hade jättesvårt att fokusera resten av dagen, och var nog bara snurrigast i världen hela kvällen. Det var ett rent under att jag lyckades genomföra mitt fyspass på gymmet utan att slå ihjäl mig! Kvällen spenderades tillsammans med lilla grå på en bustur ute i solen. Perfekt fredagskväll ❤️ 


Idag är det lördag (you don't say??) och jag har varit uppe hos Ebba och hennes nya guldklimp Rocky och hållt dressyrträning för dom. Jättekul verkligen och det var häftigt att se dom tillsammans och de framsteg de gjorde bara idag, tror dom har en rolig resa framför sig som jag hoppas få följa från marken. 

Nu sitter jag på Friskis och väntar in ett dansfuegopass i hopp om att det ska vara den ultimata uppladdningen inför ett par timmars tentaplugg. Tror ni man kan skaka igång hjärncellerna samtidigt som man skakar på rumpan? Jag håller tummarna för det hehe ;) Senare ikväll väntas 100årsfest hemma hos oss. En 80åring och en snart 20åring ska firas - det lan ju inte bli annat än bra! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback