» I fell into your eyes ❤️


Idag firar jag och Adam vår ettårsdag tillsamans! Jag kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan han och jag blev vi. 365 dagar som bara sprungit förbi och ändå minns jag första gången vi träffades med samma pirr i magen som jag kände då. Inte kunde jag gissa då att ett par timmar med stall, hästar och fika med den här killen skulle bli så avgörande för mitt liv, men ingen är lyckligare än jag över det mötet. Sedan följde en vänförfrågan på facebook, ett klick på "+ Följ" på instagram och efter det oändligt många knapptryck och meddelanden och många fnissiga samtal med tjejkompisarna med ett fånigt leende på läpparna innan vi var ett faktum.

Min tokiga, busiga älskling, det här är utan tvekan det bästa året i mitt liv. Jag är så fruktansvärt glad att jag har dig och att vi är vi ❤️




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback