» 11:08

Så mycket var klockan när jag vaknade idag efter att ha spenderat veckan med introduktioner i massor på universitetet blandat med nollning och bussresor fram och tillbaka mellan Norrköping och Linköping. Jag minns inte ens senaste gången jag sov så länge, eller möttes av 21 (!!!) olästa sms när jag vaknade, varav 1 var från Adam som undrade om jag vaknat än och 20 stycken var i min Nolle-smsgrupp. Ni hör ju själva - det är intensivt och uttröttande att börja på universitetet ;)

Men det är inte bara tröttsamt, långt ifrån! Det är också fruktansvärt roligt, spännande, pirrigt, läskigt, konstigt och himla härligt! Hittills känner jag mig sååå nöjd med mitt val och klassen verkar vara ett skönt gäng. Nollningen är hur kul som helst och igår var vi på vår första sittning som var helt galen! I korta drag är allt sjukt bra och jag är j*vligt taggad på de här tre åren! Jag bara längtar tills vi får komma igång ordentligt med plugg och rutiner och att flå bli en del av Hälsouniversitetet på riktigt! Alltså ni skulle känna känslan jag känner i magen just nu, jag exploderar snart av fjärilar haha! 

Nae, hörreni. Nu måste jag nog sluta skriva innan det blir alldeles för många utropstecken här haha. Idag är jag hemma på en ledig dag efter sittningen igår (bara det liksom - lärarna lät oss vara lediga efter en kväll som igår med ursäkten att vi ändå inte skulle klara några lektioner haha) och det är väldigt skönt. Det enda jag har åstadkommit är att sova, kela massor med Stellis, gymmat och gett mina ben, rumpan och magen en ordentlig omgång och duschat. Nada mas. Ikväll kommer Adam hit och då väntar fredagsmys.  Känns som en lagom mellandag innan vi kör igång igen med nollning imorgon, jobb på söndag och sen ytterligare en vecka i samma mönster. Så himla bra!

Nu ska jag sluta skriva på riktigt. Puss på er! ❤️




Jag är så glad för din skull! Jätteroligt verkligen! :**

2014-08-29 // 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback