» Godmorgon!

Eller god förmiddag kanske? Oavsett vilket är det hög tid för mig att ta tag i det jag har kvar på min "to do-lista" för dagen! Eftersom jag är ledig idag har jag som vanligt massor att göra och det bästa vore om jag var klar innan kl 14, det är min deadline nämligen. Efter det ska jag upp till jobbet och pyssla med pricken och rida en av lektionshästarna innan jag åker vidare till friskis för att röra på fläsket. 


Helgen har varit lugn och skön. Jag var ledig i lördags och efter två jobblördagar på rad kändes det riktigt lyxigt. Spenderade dagen med att göra lite ärenden och åka runt i stan. På kvällen skulle ju jag och Adam fira vår ettårsdag med att gå ut och äta, men det satte kulturnatten stopp för minsann. Inte en enda restaurang hade ett bord för två så vi fick åka hem igen. Så tråkigt! Men det var inte mycket att göra åt saken förutom att vi bestämde att ta det en annan dag ❤️ Gårdagen gick i samma lugna tempo och jag fick en del gjort på listan som ni ser. 

Bara att ta tag i resten nu, även om etikuppgiften känns väldigt tung just nu... 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback