» Solig onsdag

Vilken mysig morgon jag har haft! Först fick jag vakna upp på bästa sätt bredvid mitt hjärta innan ett gympass stod på schemat och nu har jag ätit långfrukost i soffan. Bra start på dagen tycker jag ♥
 
Den här onsdagen skiljer sig lite från andra onsdagar eftersom jag faktiskt ska jobba idag. Jag ska erkänna att jag längtar lite efter att söndag ska komma och jag har en ledig dag på elva jobbdagar, men samtidigt är det roligt att hålla igång såhär. Jag älskar ju mitt jobb, och utmaningar, så en extradag då och då är mest roligt. Men innan jobb är det en hel del som ska hinnas med. Nisse ska gå dressyrträning idag, jag ska hjälpa Jonna men en unghäst och just nu försöker jag öppna dokument från Macen jag hade i skolan för att kunna använda igen. Det sistnämnda går väl sådär, faktiskt ganska dåligt för att vara helt ärlig, och därför hamnade jag här istället haha. Jag och teknik säger jag bara...
 
Några försök till ska jag ge det och om det inte fungerar snart ger jag upp och går ut i solen en stund istället, känns ju lite mer lockande. Förresten! I eftermiddag kommer lite tävlingsupdate upp här, så glöm inte att kika in då! :)
 
Onsdagsmys med missen
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback