» Status för Nisse i dagsläget

 
Nja... men på ett ungefär i alla fall! Den här videon är snart en månad gammal och vi har kommit ännu lite längre sedan den filmades, men den duger som framstegsfilm och för att ha något att jämföra med. Egentligen är det inte klokt när jag tänker på det, såhär dags i december var det bara inövning av uppsittning, start och stopp som gällde och jag var aldrig riktigt säker på om jag skulle få sitta kvar eller tugga ridhussand under ridpassen, haha. Idag rider vi "på riktigt" i alla gångarter och tränar regelbundet. Min fina lilla grå, han är så otroligt ambitiös, positiv och rolig att jobba med. Att tre månader kan göra sådan skillnad. Lilla stjärnan ♥
 


Vilken skillnad det blivit sen den förra filmen :) riktigt härlig galopp i honom! Hoppas du mår bra! Kram!!

Svar: Eller hur, han är så duktig! :) Detsamma, du måste skriva lite oftare ;) Kram!
Amanda Kennmark

2014-03-08 // 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback