» 06:37

Så dags vaknade jag i morse och kände mig totalt utvilad, tänk vad två nätters ordentlig sömn kan göra när man är van att inte sova sådär jättemånga timmar, så skönt att ta igen lite :) Sedan dess har jag ätit en långfrukost, duschat, plockat lite hemma och bara tagit det lugnt. Lyxigt.
 
Idag är jag i vanlig ordning onsdagsledig men som alltid är schemat fullspäckat ändå. På dagens to do-list står fotojobb, lastträning an Nilsen, lunch ute med mamma (fast det vet hon inte än hihi) och avhämtning av mina skoinlägg som jag nämnde igår. Varför känner jag mig som en pensionär varje gång jag pratar om inläggen haha? På tal om fotojobb förresten, hela den här veckan blir lite utav en fotovecka roligt nog! Igår stod jag nämligen med kameran i högsta hugg för att knäppa lite nulägesbilder på Lotta och hennes häst, idag och imorgon är det min chefs unghästar som ska få agera linslusar och på söndag ska ungdomssektionen fotograferas för att kunna göra presentationsbilder till ridskolan. Vi håller faktiskt på att fota oss igenom all personal och alla ansvariga på ridskolan just för det här syftet och sedan samla alla  bilder på anslagstavlan Så himla roligt!
 
Nu är det hög tid för mig att smita iväg, håll tummarna för att solen orkar ta sig igenom molnen och att Nisse står lika snällt i transporten som han gjorde igår! :)
 
Lotta var första ridläraren ut att bli fotad igår!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback