» Sommarlov

Igår åkte resten av hästarna på somnarbete även dom och nu ekar stallet sådär nästan kusligt tomt som det alltid gör över sommaren. Men tro inte att jag ligger på latsidan för det! Nejdå, nu är det sommarstädning som gäller veckan ut. Så medan hästarna gottar sig i sin härliga hage har vi idag börjat städningen med bland annat kontorsjobb och boxtvätt. Högtryckstvätten går varm och idag hann jag med tolv av tjugoen boxar. Bara nio kvar till imorgon med andra ord  hehe. 

Torsdag och fredag fortsätter städningen men då som representant från klubbstyrelsen och då är det lokalerna som gäller istället. En riktig städvecka med andra ord, fram till fredag då jag också tar sommarlov :)

Men först: packa med mig lite grejjor i bilen och styra kosan till Bill och Bull för att kolla till dom!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback