» Snöstorm i Tandådalen

Så roligt väder har vi här uppe hos oss idag, haha!
 
Sedan i morse har det blåst och snöat som jag vet inte vad och vi har hållt oss inne i stugan sedan vi gick upp. Skönt och ganska mysigt å ena sidan, men fruktansvärt när det börjar krypa i benen på mig. Så för att hålla mig upptagen har jag försökt ändra om bloggdesignen lite, något som fungerat som en riktigt bra sysselsättning eftersom jag är så fruuuktansvärt dålig på alla olika koder. Jag skojar inte, det är nästan löjligt... Men något har jag åstadkommit i alla fall, om ni inte ser ändringarna - uppdatera sidan, och är ganska nöjd hittills.
 
Det som saknas nu är en ny, ordentlig header, men det klarar jag inte utan mitt Photoshop som lägligt nog bestämt sig för att gå i ide. Grrrrrr!! Tillsvidare får den jag slängde ihop som testbild hemma för ett par veckor sedan duga, bättre än den med beige text i alla fall nu när allt den brunbeiga är borta! Resten av pysslet får jag helt enkelt ta hemma någon dag :)
 
En ny profilbild i ← menyn fick jag också ihop, känns som att det var på tiden va?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback