» En riktig sportlovsvecka

Hej vänner! Vet ni var jag är just nu? Uppe i Sälen och Tandådalen med familjen och här stannar vi hela sportlovet, det ni! Den här gången har jag alltså något vettigt att skylla min bloggfrånvaro på och inte bara att jag är slarvig ;)
 
Så... vi kom hit igår eftermiddag och stannar hela veckan. I massor av år har min familj åkt skidor på sportlovet och efter att ha haft ett uppehåll förra året är det riktigt mysigt att vara tillbaka igen. Speciellt när första skiddagen bjöd på strålande sol och perfekt snö, underbart helt enkelt! 
 
Nisseman har en välförtjänt vilovecka medan jag är borta och blir passad av en utav mina snälla bästisar Emma, puss till henne ❤️ men ska jag vara ärlig har jag redan hästabstinens och vill sitta i sadeln. Jag är så grymt inspirerad att träna, träna och träna ännu mer just nu att det bubblar över. Hur ska jag klara en hel vecka haha? 
 
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt under veckan så ni får se något mer än bara hästar här hihi. Men hör jag något om Nilsen från Emma får ni säkert också höra det ;)
 
Puss sålänge!
 
 


» sara

Oh herre vilket långt och fint hår du har! =D

Svar: Hihi tack så mycket! :)
Amanda Kennmark

2014-02-21 // 00:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback