» Så lättad

Inatt sov jag väldigt mycket bättre än vad jag gjort på länge och min första tanke när jag vaknade upp var att jag faktiskt fått min plats i Linköping. Ni kan tro att jag log med hela ansiktet då hihi :)
 
Ärligt talat känns det här så jäkla skönt! Det har varit många månaders väntan sedan jag skickade in min ansökan, efter det kom ett kaosbesked som ni vet och sedan väntade en månad på helspänn innan jag fick gårdagens besked. Och nu, när en av mina just nu högsta önskningar har uppfyllts, är jag så fruktansvärt lättad. Det känns på riktigt som om en stor sten har lyfts från mig och livet blivit så mycket lättare. Så skönt!
 
Härifrån är det en hel del som ska ordnas och den kanske viktigaste detaljen just nu är boende. På den punkten är det massor som spelar in i mitt beslut, både av plats och typ av boende, men det är ju inte direkt långt till Liköping så det är ingen stress. Sedan är jag ju som sagt väldigt dålig på att vänta när jag väl bestämt mig för något, men här får jag helt enkelt lugna mig lite ;) Annars är det registrering av kurser, upprop, CSN mm som står på min to do-list med det kommer lite mer av sig självt.
 
För att byta ämne helt flyttade jag ju hästarna till ridskolan igår, och när jag säger hästarNA menar jag Zäta och Nisse. Nisses tjejkompisar är nämligen mitt uppe i varsin betäckningsperiod och nor därför inte hemma just nu. Så om jag bara hade kört hem Zäta igår hade ju Nisse blivit ensam, och det går ju inte. Så till måndag bor han på ridskolan igen men efter det ska han hem. Jag var uppe och tittade till dom i förmiddags och de mådde prima båda två. Zäta hade precis varit ute i skogen och myst med sin skötare och Nisse gottade sig i hagen. Nöjda killar med andra ord.
 
Summan av kardemumman blir alltså: nöjda hästar, nöjd Amanda. Life is good :)
 

Från min instagram! :)
 


» Karin

Grattis! Vad roligt!!

Svar: Tack! Ja verkligen! :D
Amanda Kennmark

2014-08-08 // 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback