» Spymätt

Härlig rubrik va, eller vad säger ni? ;) Men ärligt talat, känslan när man måste äta middag trots att man inte är hungrig bara för att man jobbar kväll och ska stå sig till 22 ikväll, den är inte rolig. Gud vilket löjligt problem egentligen, att vara tvungen att äta. Borde ju vara glad för att jag ens har mat..
 
Aja, slutsvamlat om middagsproblem, för jag har en god nyhet! Efter tre dagars vila och lek har jag och Nisse tagit oss ur mellanmjölksträsket :)) Idag red vi ett markarbetspass i ridhuset och han kändes väldigt mycket bättre än förr veckans. Skritten och traven var på plats, kanske inte riktigt galoppen, men jag är nöjd ändå. På torsdag är det dressyrträning som gäller och då jäklar ska vi finslipa allt! :)
 
Mycket mer än så hör ni inte från mig idag, såg nämligen nu att klockan var mycket mer än jag trodde och att jag därför måste byta om och gå till jobbet. Ikväll håller jag alla mina lektioner på utebanan så ni får hålla tummarna för att inga oväntade störningsmoment dyker upp på barnlektionen, förra veckan bjöd nämligen på tre avramlingar på grund av skrämda hästar. Jättekul, verkligen... Men då kan ju idag bara bli bättre i och för sig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback