» Förste november 2013

Var sjutton tog hela oktober vägen? Det känns som om den månaden försvann på mindre än en sekund och nu är det helt plötsligt november? Den spontana känslan säger att jag inte har en aning om vad jag egentligen spenderat min tid på, men det vet jag ju. Och jag antar att det är sant som man säger - att tiden går fort när man har roligt och mår bra! (:
 
Även den här veckan har rusat förbi en väldig fart och idag är det äntligen fredag efter många timmars jobb! Fredagar har jag valt att vara halvledig, det vill säga bara jobba på ridskolan, och jag passade därför på att ta en ordentlig sovmorgon med långfrukost idag. Så - himla - välbehövligt. Dock kunde sömnen i sig ha varit bättre då den innehöll den mest sjuka mardrömmen jag haft på länge och som jag dessutom inte kunde lämna trots att jag vaknade flera gånger. Men det är ju tanken som räknas och nio timmar spenderade i sängen kändes mycket bättre än de annars ganska vanliga sex/sju (:
 
Trots mycket jobb har jag hunnit med massor av roliga saker den här veckan, det gillas! Bland annat har jag och Johanna röjt av oss ordentligt i Vrinneviskogens utegym i kolsvart mörker, Nickan har varit här på tjejmiddag med mig och mamma, jag har haft salladsmys med Tessan och det kanske bästa av allt - jag har gjort och klarat teoriprovet för BE-kortet! Det är en lättnad kan jag lova (: Nu väntar därför ett par veckors övningskörande och sedan hoppas jag på att även klara förarprovet och ha kortet i min hand. Det vore liiite häftigt! (:
 
Alldeles strax ska jag dra mig utåt för att genomföra dagens träningspass och så småningom står jobb mellan 13 och 17:30 på schemat. Därefter ska jag ila hem så fort jag kan för att spendera kvällen med pojkvännen som har kommit hem från Göteborg. Som jag längtat! ♥
 
I brist på andra bilder får ni se, via Instagram, hur jag spenderade de sista kvällarna innan provet i tisdags. Jag hade jätteroligt. Verkligen! (;
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback