» Komsi komsi

I måndags skickade jag iväg ett litet paket som jag nu verkligen längtar efter och väntar som tusan på att få tillbaka. Samtidigt som jag lägtar och är väldigt förväntansfull är jag också väldigt nervös för att något ska gå fel och oron gnager lite i magen när jag tänker på att paketet kan vara lite var som helst i Sverige just nu... Paketet innehåller nämligen material och beställning för vad jag hoppas skall bli ett armband gjort av Noaks tagel, något som jag skjutit upp att ta tag i alldeles för länge men jag har helt enkelt inte orkat psykiskt. Det känns himla läskigt att ha skickat iväg det största fysiska minnet jag har från honom ut i brevlådesverige och sedan inte längre kunna kontrollera att taglet finns kvar någonstans. Tänk om de kommer bort, tänk om armbandet blir fel, tänk om paketet går sönder på vägen och slängs? Fanatiskt tankesätt kanske, men de där slingorna betyder så otroligt mycket!
 
Åååh vad jag hoppas att allt blir rätt, och att jag snart har världens finaste armband hängades på min handled varje dag. Komsi komsi! (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback