» Torsdag 11 oktober 2012

Ja ni, den 13 närmar sig med stormsteg och nu är det minsann inte långt kvar! Jag insåg imorse när jag kom till skolan att det redan var torsdag, vilket innebär endast fredag imorgon och sedan är det löööööördag! Hjälp haha! Fick en liten attack inombords på grund av att jag blev så exalterad ^^
 
Imorse vaknade jag faktiskt helt okej pigg och pallrade mig upp ur sängen. Det märks att det börjar bli kallare nu, jag får allt svårare att ta av mig det varma täcket och då är det inte så lockande att lämna sängen (; Kom till slut iväg till skolan där jag endast hade två lektioner och nu sitter jag här och laddar för en löptur. Försöker peppa mig själv med att samla kastanjer på hemvägen samt laga en riktigt god lunch, det är mycket skönare att sitta inne just nu, men känslan efter är ju svår att slå!
 
Efter lunch ska jag tvinga upp mina trötta ben på cykeln och trampa iväg till stallet för att pyssla med min nyrakade nakenfis, styra med tävlingsgrejjer, vara stallvärd och sedan rida i en lektionsgrupp efteråt. Sen kväll med andra ord så det gäller att jag röjer undan plugget innan jag åker, ikväll kommer jag definitivt inte orka! (; 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback