» Strular fram och tillbaka

Jösses vad allt strular inför morgondagens (förhoppningsvis) hopptävling på Vikbolandet! Det är just det där "förhoppningsvis" som känns så bajsigt, om jag får uttrycka mig så haha, för jag vet fortfarande inte om jag kommer iväg eller inte...
Problemet är att jag inte kommer kunna ha Zäta helt privat imorrn eftersom han måst gå vuxenkurs på ridskolan under eftermiddagen, dummadumma! Därför beror det på starttider och organisatörer om jag kommer kunna åka eller inte, eftersom jag måste hinna göra mina starter innan han behövs hemma. 
 
Den preliminära startlistan kom dock inte upp förrns imorse (!!!) trots att tävlingen är imorgon så ni förstår kanske min stress?  Som de såg ut nu hinner ja troligen starta men det kan bli tajt, så jag har försökt få tag på kontaktpersonen men inte fått något svar ännu. Blir lite nervsjuk av det. Jag måste ju verkligen veta (; Sedan måste jag också prata med Tuva om att byta dag, eller eventuellt fixa det på annat sätt. Så ja, det är lite mycket som måste lösa sig, och det idag. 
Håller tummarna för att det löser sig! Lillkillen har nämligen gått och blivit hoppehäst under hösten, otroligt nog (:
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback