» Ja det där gick ju bra...

 Det där med att komma igång med bloggen igen efter helgen gick ju sådär, men det har sina orsaker. Igår blev jag nämligen bortrövad av mina vänner för en heldag i Linköping med god mat och shopping som firande för att jag fyllt 18 bast. Det var verkligen en toppendag och jag kom hem väldigt trött och nöjd ((:
 
Anledningen till utebliven uppdatering här är hur som helst att internet hemma kraschat... Troligen skulle det ta tre till fyra arbetsdagar att fixa det vilket innebär att det inte kommer tillbaka förrns på torsdag, tidigast. Tills dess får jag sköta mitt datarelaterade arbete i skolan, vilket kanske inte är den roligaste lösningen men vad gör man liksom? (; 
 
Jag hoppas ni förstår iaf och att ni klarar er ett par dagar (: Det kanske kommer upp några mobilinlägg under tiden, och om inte ses vi om ytterligare några dagar och jagg har som sagt massor av smarrigt som bara väntar på att ploppa upp (:
 
Ses snart! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback