» Bilder från Töreboda del 3, Hagens O'Chief

 
Något jag tyckte var lite extra häftigt när jag var i Töreboda var att få träffa Hagens O'Chief i egen hög person. Jag ska inte sticka under stolen med att jag blev lite starstrucked av att träffa denna legend som i så många år har lämnat efter sig superfina avkommor. Med tanke på hur fin han är i kroppen är det svårt att gissa hans ålder, och nu minns jag inte exakt, men han är en bra bit över 20 år iaf och det trodde jag verkligen inte! Titta bara på den översta bilden, en man i sin bästa form ju hihi (:
Nu lever han som den kung han är hemma hos Marlene och strövar runt fritt på hela gården. Maffigt! 
 
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor zoom 18-55 mm
Motiv: Hagens O'Chief
 
 
 
 
 
 


» Clara

Åh kan jag få mer info om den här Marlene? Min häst (nu 28 år gammal!) är halvsyster till hagens O'Chief och jag är så intresserad av att veta mer om hans nyaste avkommor, tror du någon är till salu? Mejla gärna! Mvh Clara

Svar: Du har fått mail! :)
Amanda Kennmark

2014-01-08 // 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback