» Fotografering: Maskrosor på sjukhusfältet 120519

Här i Norrköping har vi ungefär världens sämsta väder idag och vad passar då bättre än att lägga upp bilderna på alla fina små maskros-solar från sjukhusfältet? (: 

Även dessa fotade jag när jag var på fältet med Tuva och Hillevi och passade på att stanna kvar en stund efter att de hade ridit klart och njuta av färgerna.
Och jösses så glad jag blev när jag hade turen att dyka rakt på en liten humla! Alla fotografers dröm att ha sån tur, om jag ens kan kalla mig fotograf, vi kör på hobbyfotograf istället! (;

Fotograf: Amanda Kennmark
Kamera: Nikon D60
Objektiv: 55-200 mm
Motiv: Maskrosor på sjukhusfältet och en humla















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback