» Fredag 16 mars 2012

Imorse var det inte lätt att ta sig upp ur sängen! Vaknade framåt småtimmarna med en sån galen kramp i högervaden att jag nästan började gråta, och efter det sov jag ganska konstigt fram tills klockan ringde.
Förmiddagen blev därför seeeg och jag bara längtade fram till lunchen. Då fick jag nämligen släppa allt vad vanliga kurser heter och åka iväg till Garvaren och laga massa mat :)

Mat i praktik och teori blir bara bättre och bättre och idag var jag och min kock-kompis grymma! ;) Vi panerade torsk, pressade potatis, gjorde coleslaw och sedan hallonpanacotta till efterrätt. Så just nu är jag så sjukligt mätt att jag inte förstår hur jag ska kunna äta något mer ikväll, men det är ju några timmar kvar trots allt haha.

Idag blev det faktiskt inget stall för min del vilket känns konstigt. Men så fick det bli och jag ska ju trots allt spendera hegen där så det lungnar mig lite :) Förutom lite möten har jag planerat in en riktigt stor fixardag på söndag och då ska jag ta mig i kragen och smörja upp all min läderutrustning. Det var inte så länge sedan jag gjorde det men det skadar aldrig att ta hand om den och jag har varit lite slarvig sedan träningstävlingarna. Känns ju himla mycket bättre med rena fina grejjer :) Och sedan har jah ju plakett-flytten också, och det är ju ett litet projekt i sig! :)

Nu ska jag ta tag i lite hemmafix innan jag spenderar kvällen med Hageby ridklubb's Pållestollar :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback