» Torsdag 14 juni 2012

Idag har det varit en riktig chillar-dag! Inte för att jag tackar nej till det dock haha (;
Startade med att åka till skolan, trots att jag inte behövde det egentligen. Kanske ett konstigt val men eftersom det var för att hjälpa en vän sa jag såklart inte nej! Vi spelade in en video på engelska och sökte lite jobb på McDonalds. Lätt som en plätt (;

När vi var klara kom mamma och hämtade mig för att åka till vårdscentralen och ta nya blodprover. Det gick helt okej trots att jag fick sköterskan jag hatar (så sjukt arrogant och robotliknande!!) och vi var klara på ett kick. 
Nu när jag har varit där ett par gånger har jag kommit fram till att jag tycker sprutor är ganska läskiga. Men det är bara att härda ut.

Mötte upp Hillevi och Gabrielle på himmelstadlundsfälten där klassen spelade brännboll och åkte sedan in till stan för att äta lunch och fika.
En pajbit på Brödernas Cafe och en glass på Donken senare var jag så mätt att jag hade ont i magen, men det var det värt!
Styrde sedan cykeln upp till stallet och där väntade äntligen Prick-tid! ((:

Eftersom det var ett par dagar sedan jag verkligen kunde spendera tid med bara Zäta tog vi en riktig mysstund idag. Borstade och pysslade i 90 min och när jag var klar stod inte längre en skitgris i boxen utan en glänsande liten kille. Dessutom märkte jag verkligen hur bådas humör bara blev bättre och bättre ju längre vi höll på och tillslut var vi riktigt glada och pigga båda två. Zäta var av med sin matkoma och jag med min trötthet. Bästa killen (:

När stallet var klart var det bara att åka hem och duscha och sedan baka lite, för alldeles strax drar jag på US-avslutning med Pållestollarna i folkparken! Där ska det ätas och hållas möte och efter det bara ha det roligt tillsammans. Det blir nog superbra! :D

PS. Imorgon är det sommarloooooooov!! :DD 


- Zätas dagliga rutin. Men det gör inget, han är ändå min vackraste ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback