» kämpa kämpa!

Just nu längtar jag mest av allt till i eftermiddag! För då är jag klar med båda svenskaprovet som vi skrev igår och franskaprovet som ska göras idag, och som ni kanske har förstått innebär detta freeeeedoooom! :D Inget mer provplugg på ett par dagar och förutom engelskaboken (som jag faktiskt gillar att läsa ändå) behöver jag vad jag vet just nu inte börja plugga med något förrns vecka sju! Då blir det däremot att ta tag i Matte C som vi har slutprov i vecka 9, hjälp!!
Men men, nu kör jag på att leva i nuet och ha kul medan jag kan! ;)

US-mötet igår blev låååångt! Men cupcakesen var väldigt uppskattade och vi har massa roliga idéer på G inför årsmötet, riktigt taggad faktiskt haha!

Powerwalkade sen hem med Johanna och knaprade i mig lite middag innan sängen kallade! :)

Idag har jag än så länge varit på en halvdan konsert med klassen och sen suttit här i soffan i skolans cafeteria och haft håltimma pga en felberäkning av en lärare. Men det är ju chill iofs! :)

Nej, nu ska jag ta tag i mitt sista pluggande inför franskaprovet och sen njuta av friheten :)

Kram Amanda

- bilden har inte det minsta med texten att göra men den fick duga! :)


Sv; Tack :D

2012-02-01 // 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback