» 17 timmar och 2 minuter

Om så lång tid kommer jag att ha skrivit klart Nationella provet i Matte C och troligen vara så lättad att det finns inte! Läääängtar verkligen tills det är över! Fyra timmars matte-prov är ju kanske inte drömmen direkt och därför vill jag bara få det avklarat!
Åh, nervös är jag också. Matte är ju inte mitt favoritämne direkt och delar av den här kursen har verkligen inte varit mina kompisar haha! Menmen, jag antar att jag får ta det för vad det är och bara göra mitt bästa och fokusera på att ta det lugnt och metodiskt! Börjar jag stressa är det kört på en gång så den metoden är härmed utesluten ;)
Betyget jag kommer få är jag dessutom redan ganska säker på och det ska faktiskt ganska mycket till för att rubba det uppåt eller neråt... Känns ganska skönt ändå.

Men nu tar jag pluggpaus för att äta middag och sen ta en powerwalk med mamma i vårkvällen :) Handlar nog med mig lite provmatsäck också :) (y)

- Webcamen är allt bra att ha ibland ;)


hörrö ditt åbäke har du sett att jag fick skicka gästbloggsinlägget på fb? :P

2012-02-28 // 19:28:53

Allt bra med dej sööt? :) ♥ SÖT BLOGG !! :D ♥ Kramisar // Amanda ♥

2012-02-28 // 20:38:24
» saga

Godmorgon!



Hoppas du får en jättebra dag!<3:)

2012-02-29 // 06:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback