» 22 december 2012 - vilken kväll!

Om jag hade ätit för lite under fredagen och gårdagen på grund av illamåendet kan jag lova att det kompenserades upp när jag träffade mina vänner under kvällen/natten igår! Som vanligt gjorde vi väldigt mycket mat och jag tryckte i mig alldeles för mycket eftersom jag för första gången sen i torsdags var hungrig. Med en mage som varit tom ett tag blev effekten liksom supermätt, mer än övermätt haha! Men att jag åt så mycket innebar att jag ganska snart kunde stå rakt, så det var ju bara bra hihi. Johanna konstaterade att "som vanligt gör vi alldeles för mycket mat" och det har hon verkligen rätt i! (;
 
Kvällen blev riktigt lyckad! Det är inte så ofta vi hinner ses allihop längre så det var verkligen roligt att göra det. Det känns alltid lika sorgligt när en av våra föräldrar kommer in i vardagsrummet och säger att det är så sällan han/hon ser oss alla tillsammans eller att "det var så länge sedan hela järngänget var här hemma!" Men igår var vi minsann det (: Bland annat hann vi med himla lustiga bilturer, spela spel, planera vårt nummer inför nyårsavslutningen i stallet som vi bara måste vinna (det är liksom tradition hihi), massor av prat, massor av ätande haha, lyssna på icke barntillåtna versioner av Bamse-introt och väldigt mycket skratt. Och så julklappsbytet förstås! Jag bytte med Johanna i år och fick ett jättefint paket! - En motivmugg med min favoritbild på mig och Zäta som innehöll en ansiktmask och världens sötaste badkulor (: Muggen passar alldeles perfekt med tanke på hur mycket te och varm mjölk jag dricker såhär års (flera muggar om dagen) och badkulorna gav mig verkligen barndomsminnen, speciellt grodan och sköldpappan, plus att de luktar så gott (: Det var helt enkelt en toppenkväll med mina tjejor! ♥
 
 
 
 


» Jonna

Vilken fin mugg ❤😊

Svar: Ja jag blev verkligen glad för den (:
Amanda Kennmark

2012-12-23 // 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback