» Underbara Rhodos!

Idag kommer äntligen en dag som jag har längtat efter hela sommaren lång, för idag åker jag till Rhodos! :DD För två år sedan var jag i Rhodos med familjen och bodde på ett hotell i Ixia som vi verkligen tyckte om och det är också där jag kommer hålla hus under den kommande veckan.

Grekland ligger mig lite extra varmt om hjärtat när det kommer till utlandsresor. Inte bara på grund av det underbara maten (grekisk maaaaaat ♥) utan också på grund av de fina omgivningarna och en väldigt häftig historia. Det trodde ni aldrig att ni skulle få höra en historia-hatare säga va haha?
 
Jag verkligen läääääääängtar efter sol, bad och värme! Något vi intevarit direkt bortskämde med under den här svenska sommaren (; Det kommer bli uderbart (: Relax mode - on!


Bildkälla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback